یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی فال اسیری

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) نیریز گفت: متاسفانه در چند ماه، ذهن های مردم را مشغول خود کردند، ولی بعد از آن که باطن ها در روز قدس و عاشورا مشخص شد، همگان فهمیدند پشت پرده این بازی ها چه کسی است و مردم در ادامه، حماسه ۹ دی را به راه انداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی فال اسیری، تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) شهرستان نیریز، ظهر امروز در نشست بصیرتی و دشمن شناسی روحانیون و طلاب این شهرستان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با اقدامات خرابکارانه خود بارها سعی در سرنگونی حکومت مشروع و قانونی ایران نموده است.

وی افزود: ایجاد فتنه، اغتشاش و آشوب که در قالب انقلاب های رنگی سابقه ی چندین و چند ساله در کشورهای مختلف دارد، از جمله اقدامات آمریکا در چند دهه انقلاب در ایران است که بارزترین این فتنه ها فتنه 88 بوده است.

تولیت مدرسه امام مهدی(عج) نیریز بیان کرد: تجربه نشان داده، این آشوب ها که با بهانه ی واهی توسط عوامل خودفروخته و خائن کلید خورده و به وسیله افراد فریب خورده ادامه پیدا می کند، همواره به سرکردگی استکبار و از آن سوی مرزها رهبری و خط دهی می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین فال اسیری اظهار داشت: در وقایع رخ داده در ایران نیز ردپای استکبار جهانی خصوصا آمریکای جنایتکار را به عیان می توان مشاهده کرد؛ چنان که کمک های مادی، اطلاعاتی و حمایت های پیدا و پنهان آمریکا در فتنه 88 بر اساس اسناد و اعترافات مقامات آمریکایی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: متاسفانه در چند ماه ذهن های مردم عزیزمان را مشغول خود کردند، ولی بعد از آن که باطن ها در روز قدس و عاشورا مشخص شد، همگان فهمیدند که پشت پرده این بازی ها چه کسی است و مردم در ادامه حماسه 9 دی را به راه انداختند.

تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) شهرستان نیریز یادآور شد: در سراسر کشور میلیون ها نفر در روز نهم دی ماه به صحنه آمده و بار دیگر غائله را ختم و این ملت مبارز و با بصیرت بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیده و حادث ای ماندنی را در تاریخ جهان معرفی کرد.

وی در پایان گفت: دست ها و تبلیغات دشمن در هر زمان و مکانی حس می شود؛ لذا نباید این افکار شوم غربی ها موجب ضعف احساسات دینی مردم آگاه و مومن ما شود؛ بلکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، باید روز به روز این احساسات تندتر و این معرفت عمیق تر شود.

انتهای پیام 313/44

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha