یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علیمراد یوسفی، امروز در همایش "حوزه انقلابی" در مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: یک حوزه و مدرسه علمیه انقلابی، در همه حال آماده اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است و هرگز وارد جناح ها و گروه های سیاسی نمی شود و همیشه خود را از مردم، انقلاب و جامعه می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام علیمراد یوسفی، امروز در همایش "حوزه انقلابی" که در مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: یک حوزه انقلابی همیشه پویا و در حال توسعه است و اتفاقات منطقه و کشور را را به خوبی رصد می کند.

وی افزود: یک حوزه و مدرسه علمیه انقلابی در همه حال آماده اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است و هرگز وارد جناح ها و گروه های سیاسی نمی شود و همیشه خود را از مردم، انقلاب و جامعه می داند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه تاکید کرد: حوزه و مدرسه علمیه ای که روحیه انقلابی در آن نباشد، بی شک هرگز از نظر علمی و عملی رشد نخواهد کرد و این خواسته دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اسلام است که حوزه های علمیه انقلابی نباشد.

در ادامه این برنامه، حاج صادق آهنگران از مداحان هشت سال دفاع مقدس لحظاتی در وصف اهل بیت(ع) و شهداء هشت سال دفاع مقدس مداحی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha