یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
همایش موعود امم

حوزه/ مدیر تبلیغات و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری همایش بین المللی منتظران ظهور با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از ۱۵ کشور جهان در روز نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محمد نصیری با اشاره به برگزاری همایش بین المللی منتظران ظهور در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: این همایش با محوریت زمینه سازی ظهور در راستای ترویج و تبیین سبک زندگی ایمانی در جامعه مهدوی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش با حضور استادان حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویانی از چهار قاره جهان و ۱۵ کشور با ارایه ۴۰ مقاله تخصصی در روز نیمه شعبان در سالن عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران هدف از برگزاری این همایش را شبکه سازی اندیشمندان و مبلغان دینی در زمینه سازی ظهور جهت ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در جامعه مهدوی دانست و بیان کرد: در این همایش قرار است اندیشه های دینی سیاسی حقوقی در جامعه موعودگر بررسی شود و راهکارهای فرهنگ سازی آن توسط ابزارهای هنری بررسی شود.

نصیری تصریح کرد: دبیرخانه همایش با محوریت زمینه سازی ظهور در پنج محور تخصصی اقدام به فراخوان مقاله کرد که ۳۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش واصل شد.

وی اظهار کرد: دبیرخانه این همایش با همکاری ۱۲ مرکز تخصصی حوزوی و دانشگاهی ازجمله جامعه المصطفی العالمیه، حوزه علمیه قم، دانشگاه قم، دانشگاه فردوسی مشهد، انجمن اسلام و پیشرفت، موسسه سفیران فرهنگی مبین، دانشگاه شهید باهنر کرمان، شهید مدنی زنجان، دانشگاه الزهرا، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه اصول دین و دانشگاه فرهنگیان گرگان اقدام به راه اندازی کمیته علمی کرده و ۵۶ داور اقدام به داوری مقالات در سه سطح ارایه مقالات به صورت سخنرانی، پوستر و انتشار مقاله کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha