جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام عرفانی معاون تبلیغ مدرسه صدوقی ۵

حوزه/ امروز خطر وهابیت و نفوذ آن در برخی شهرها به آرامی در حال شکل گیری است که زیبنده نظام اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام عرفانی در نشست معاونین تبلیغ مدارس علمیه حوزه علمیه قم با آیت الله اعرافی اظهارداشت: در سال 89یک گروه تبلیغی و جهادی به صورت خودجوش تاسیس کردیم و با توجه به ضرورت به شهرستان طالش اعزام شدند، بحمدلله دارای آثار و برکات زیادی بود.

وی افزود: در ظاهر این شهر اگر نگاه کنیم خیلی آرام   است  ولی باید بگویم متاسفانه نفوذ وهابیت و افکار آن در این شهر در لایه های زیرین به صورت ریشه ای در حال انجام است که متاسفانه در شأن نظام و انقلاب نیست و کم لطفی ها، بی مهری های مسئولین فرهنگی شهرستان در جای خود قابل بحث می باشد.

این مبلغ حوزه ادامه داد: امروز بحمدلله نظام و حکومت اسلامی با اقتداری که دارد به تبع آن لوازم و زیرساخت های آن نیز قوی و مقتدر خواهد بود لذا باید بدانیم هر چه مقتدرتر شویم در مقابل پاسخگوتر خواهیم بود، پس باید نسبت به این پاسخگویی که خود دارای لوازمی است، توجه جدی تری داشته باشیم.

حجت الاسلام عرفانی به حماسه ملی و حضور حداکثری در پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: چطور بعد از سالها به این نکته رسیدیم که با تبلیغ و روشنگری می توانیم حضور آگاهانه و پرشور ملت را در پای صندوق های رای رقم بزنیم، پس اگر توجه جدی به گروه های تبلیغی و مبلغین شود، بدون هیچ تردیدی به موفقیت های ارزشمندی دست پیدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه بعد از انقلاب شبکه منسجم تبلیغی نداشته ایم، افزود: با راه اندازی شبکه تبلیغی متناسب با فعالیت مبلغان می توانید وضعیت طلاب را در هر سال و مقطع تحصیلی ارزیابی کرده و بدانید یک طلبه از بدو ورود تا انتهای چه خروجی هایی داشته است.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha