یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد

حوزه/ وقت کافی و امروزی بودن در امر تبلیغ، ضرورتی انکار ناپذیر است؛ وقتی میلیاردها تومان و صدها شبکه ماهواره ای در زمینه تبلیغ آن هم از نوع ضد ارزش های دینی و مذهبی فعالیت می کنند آن وقت دلیل تغییرات رفتاری و کرداری مخاطبان مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد امروز در نشست با معاونان تبلیغ مدارس علمیه استان با اشاره به ضرورت امر تبلیغ مبلغان دینی، گفت: جامعه در حال حاضر در یک سمت و سوی هدفمند حرکت نمی کند و اگر دقت کنیم متوجه می شویم افرادی که با انها در ارتباط هستیم از لحاظ گفتاری، رفتاری و ظاهری هرچند مدت تغییر می کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر افزود: جالب توجه است که حتی ارزش ها در مدت زمان کوتاهی تغییر کرده و دغدغه های جدیدی برای اطرافیانمان به وجود می آید و اگر خوب دقت کنیم یک دلیل کاملاً منطقی و عقلی در سیر اینگونه رفتارها و برخوردها پیدا می کنیم که هرچند ما از آن غفلت نکرده ایم و سعی کردیم که این آیتم را از موردی ضروری بدانیم و حفظ کنیم.

وی ادامه داد: این جایگاه تنها مشکل شناختن دلیل نبوده است؛ بلکه امروزی نبودن و همراه نشدن با نیاز مخاطب سبب عدم توجه کافی و امروزی به ضرورت تبلیغ بوده است.

حجت الاسلام موسوی نژاد گفت: اگر رفتاری را در جامعه می بینیم، نتیجه تبلیغی است که انجام می شود و هر گروهی که تبلیغ بهتری و با اغنای نیاز مخاطب باشد، تاثیر بیشتری هم خواهد داشت؛ وقت کافی و امروزی بودن در امر تبلیغ، ضرورتی انکار ناپذیر است؛ وقتی میلیاردها تومان و صدها شبکه ماهواره ای در زمینه تبلیغ آن هم از نوع ضد ارزش های دینی و مذهبی فعالیت می کنند آن وقت دلیل تغییرات رفتاری و کرداری مخاطبان مشخص می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha