شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کوسه هجیج

حوزه/ آیت الله علما گفت: امامزادگان در بین مردم مومن و انقلابی ایران، از جایگاه بسیار والایی برخوردارند و حتی امامزادگانی که سندیت و شجرنامه ای ندارند، بازهم جایگاهی برای اقامه ادعیه و نماز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، ظهر امروز در دیدار ستاد برگزاری  نخستین کنگره بزرگداشت امامزاده سید عبیدالله (کوسه هجیج پاوه( که در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند امامزادگان و بقاع مذهبی باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: در بین مردم مومن و انقلابی ایران، امامزادگان از جایگاه بسیار والایی برخوردارند و حتی امامزادگانی که سندیت و شجرنامه ای ندارند، بازهم جایگاهی برای اقامه ادعیه و نماز هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: از مسئولان و مردم می خواهیم با توجه به اینکه امامزادگان اماکن مقدسی محسوب می شوند برای معرفی امامزاده سید عبیدالله (کوسه هجیج( تلاش بیشتری شود.

آیت الله علما در ادامه تقویت بقعه امامزاده سید عبیدالله (کوسه هجیج)  با توجه به مخالفت وهابیون در زیارت قبور از اهمیت بسیار بالایی برخودار است، ابراز داشت:  در شرایطی که داعش علنا به تخریب مسجد و مراکز مقدس می پردازد، رسیدگی و توجه بیشتر به امامزادگان در این روزها ضرورت فراوانی دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha