پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آیت الله سید محمدرضا غروی

حوزه/ مراسم بزرگداشت آیت الله سید محمد رضا غروی عصر امروز با حضور مراجع، علما، روحانیون و جمعی از مردم قم در حسینیه شهدای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم آیات عظام وحید خراسانی، جوادی آملی، نوری همدانی، سبحانی و آیات آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، علوی بروجردی، استادی، مقتدایی، حسینی بوشهری، فاضل لنکرانی و اراکی، فقیهی و دکتر لاریجانی رئیس مجلس، حجج اسلام و المسلمین شهرستانی، سید حسن خمینی، جمشیدی و نمایندگانی از بیوت مراجع حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین بیگدلی در این مراسم در سخنانی گفت:: آیت الله سید محمد رضا غروی یک روحانی جامع‌الاطراف بود و از هر جهت در جامعه خدمت‌گزاری می‌کرد و حوزه علمیه باید چنین اشخاصی را تربیت کند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد:  امامت مسجد در تهران، تدریس، دستگیری از مردم، همکاری با امام راحل و داشتن نمایندگی‌هایی از دفتر مقام معظم رهبری و دیگر بیوت مراجع نشان‌دهنده جامع‌الاطراف بودن آن مرحوم بود.

شایان ذکر است، آیت الله سیدمحمدرضا غروی فرزند آیت الله سید محمدمهدی غروی از علمای بنام و مبارزین نهضت امام خمینی(ره) روز یکشنبه به دلیل کهولت دارفانی را وداع گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha