جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
علی حیدری حوزه خراسان

حوزه/ اجلاس سراسری مدیران مدارس حوزه علمیه خراسان چهارشنبه و پنجشنبه این هفته با حضور بیش از ۱۰۰ نفر در مدرسه علمیه سلیمانیه برگزار می شود.

حجت الاسلام علی حیدری در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در مشهد با اعلام این خبر اظهار کرد: این اجلاس به منظور هم اندیشی و تبادل نظر مدیران مدارس علمیه استان های خراسان، چهارشنبه و پنجشنبه 29 و 30 آذر 96 در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد برگزار می شود.

وی افزود: در این اجلاس که با حضور مدیران مدارس برادران حوزه علمیه خراسان برگزار می شود، منویات مقام معظم رهبری درباره لزوم اهتمام مدیران مدارس و تلاش و کار برای تربیت نسلی موفق در مسیر تحول آفرینی و پاسخگویی به نیازهای نظام، جامعه و جهان مورد تاکید قرار می گیرد و آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان به ایراد سخن خواهند پرداخت.

مدیر امور مدارس حوزه علمیه خراسان با اشاره به ضرورت توجه مدیران مدارس به الزامات حوزه امروز و پاسخگویی به نیازهای جامعه از سوی حوزویان، یادآور شد: همچنین، حجت الاسلام و المسلمین دکتر واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این اجلاس درباره مدیریت راهبردی(الزامات حوزه امروز) ایراد سخن خواهد کرد.

وی با اشاره به ارائه گزارشی از فعالیت های تحولی حوزه علمیه خراسان در دو سال گذشته در این گردهمایی، خاطر نشان کرد: کارگروه های هم اندیشی هشت گانه نیز به بررسی موضوع قرآن و عترت، علوم عقلی، ادبیات عرب، فقاهت، تبلیغ، سیاست و نحله ها، تهذیب و پشتیبانی می پردازند.

مدیر امور مدارس حوزه علمیه خراسان ابراز کرد: در این اجلاس از مدیران پیشکسوت مدارس برادران حوزه علمیه خراسان تقدیر و از دو سامانه «دانا» و «نخبگان» رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha