یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جوانان مسلمان در سرتاسر انگلیس به یاری سالمندان و نیازمندان شتافتند

حوزه/ گروهی از جوانان مسلمان در انگلیس در ایام کریسمس از اماکن نگهداری سالمندان و نیازمندان بازدید کرده و با عیادت از آنان سعی کردند، حداکثر خدمت را در ایام کریسمس ارائه دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی‌میل، گروهی از جوانان مسلمان در سراسر انگلیس در ایام کریسمس به خانه‌های سالمندان می‌روند و از آنان عیادت یا بازدید می‌کنند.

جوانان مسلمان انگلیسی امیدوارند بتوانند بیش از ۲هزار داوطلب را برای رفتن به خانه سالمندان و افراد مسن گردهم جمع کنند. این افراد به منازل، بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان خواهند رفت و قصد دارند در ایام کریسمس، آنان را شاد کنند. این جوانان مسلمان همچنین قصد دارند از پناهگاه‌های بی‌خانمان‌ها نیز بازدید کرده و غذای گرم و کیسه های هدایا را به آنان اهدا کنند.

در همین راستا یکی از سازمان های اسلامی در یورکشایر با ۵۰ عضو ، خدمات حمل‌ونقل با تاکسی به بیش از ۱۰۰ تن از اعضای سالمندان جامعه ارائه می دهند.

نماینده سازمان در این‌باره گفت: اعضا قرار است به سالمندان خدمت کنند. به ملاقات آنان رفته و کارهایشان را انجام دهند و در صورت نیاز، آنان را به منازلشان برسانند.

گفتنی است: سال گذشته این اقلیت مسلمان بیش از ۱۶۰۰نفر را در ایام کریسمس، غذا داده و ۳۳۶ کیلوگرم مواد غذایی و ۱۰۰ کیلوگرم پوشاک به نیازمندان اهدا کرده و به خانه های بیش از ۱۵۰۰ سالمند ناتوان و جدا افتاده رفته و از آنان بازدید کردند. اعضای سازمان امیدوارند امسال بتوانند رکورد سال‌های گذشته را نیز شکسته و بیش از پیش به مردم خدمت کنند.

در بیانیه سازمان آمده است: این کمپین از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و ما احساس می کنیم که به جوانان ما پیشرفت های شخصی و آموزش های ویژه ای ارائه می دهد. شخصیت آنان را شکل داده و برای همراه شدن با جامعه کمک می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: همچنین این کمپین به ما کمک می کند تا شعار دین‌مان را که عشق برای همه و نفرت برای هیچ کس است، به اثبات برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha