یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سالاری

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ شمالی، جزئیات راهپیمایی امت حزب‌الله این استان علیه فتنه و اغتشاش را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام‌ محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: راهپیمایی امت حزب‌الله در این استان علیه فتنه و اغتشاش، روزهای چهارشنبه و جمعه در تمامی شهرستان‌های این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات برخی آشوبگر و اخلال در نظم عمومی و سوءاستفاده از مطالبات مردمی افزود: برخی عناصر فریب‌خورده و خودفروخته طی چند روز اخیر از مطالبات مردمی سوءاستفاده کردند و نظم عمومی چند شهر در کشور را به هم ریختند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اقدام آتش به اختیار امت حزب‌الله و مردم خراسان‌ شمالی خبر داد و گفت: تجمع مردمی در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه و فتنه انگیزانه در شهرهای بجنورد، راز و آشخانه طی روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به زمان و محل دقیق مسیرهای تجمع مردم در این شهرها اظهار داشت: تجمع مردم در مرکز خراسان شمالی روز چهارشنبه 13 دی از محل مسجد امام خمینی (ره) در ساعت 10 صبح، در شهر راز ساعت 10 از محل میدان مرکزی و چهارراه شهید بهشتی این شهر و در شهر آشخانه از چهارراه شهرداری در ساعت 9 و 30 دقیقه صبح انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به جزئیات مراسم تجمع در شهرهای گرمه و جاجرم ادامه داد: حضور امت حزب‌الله در شهرهای گرمه و جاجرم در روز جمعه و پس از اقامه نماز با صلابت جمعه از محل برگزاری این آیین برگزاری می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ شمالی همچنین آخرین اطلاعات درباره تجمع مردم سه شهر اسفراین، شیروان و فاروج را در حال رایزنی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در پی تجمعات و اعلام مطالبات اقتصادی مردم در چند روز اخیر عده‌ای از سودجویان و فریب‌خوردگان دشمن برای ایجاد انحراف و آشوب‌گری تلاش‌هایی در چند شهر کشور را انجام دادند، گفت: دشمن می‌خواهد مسائل اقتصادی را به بحث‌های سیاسی بکشاند.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: هدف دشمن از اغتشاشات خیابانی این است که می‌خواهند انقلاب را متزلزل کنند و مردم از ارزش‌های انقلاب اسلامی دور شوند.

وی با بیان اینکه هوشیاری و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی و رهایی از فتنه جدید دشمنان است، خاطرنشان کرد: مردم امروز نسبت به مشکلات معیشتی خود گله‌مند هستند، اما صف معترضان از افرادی که به دنبال فضای غبارآلود فتنه هستند، جداست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha