جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کلاس های آموزش تجوید الصلاه، مبانی و حفظ قرآن کریم 

حوزه/ با حضور اساتید حوزه علمیه قم، کلاس‌های آموزش تجوید الصلاه و آموزش مبانی و حفظ قرآن کریم در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، به همت واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان و نیز با حضور حجت‌الاسلام حمیدی نیک و حجت‌الاسلام طاهری؛ معاون قرآن و حدیث حوزه علمیه قم، کلاس آموزش تجوید الصلاه، آموزش مبانی و حفظ قرآن کریم شامگاه دیروز در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین کریمی مقدم در حاشیه برگزاری این کلاس‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان اظهار داشت: برگزاری این کلاس‌ها برای طلاب بسیار ضروری بود و خوشبختانه اساتید محترم از قم درخواست ما را اجابت کرده و تدریس این کلاس‌ها را بر عهده گرفتند.

مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: استقبال از این کلاس‌ها و نیز علاقه‌مندی طلاب مدرسه علمیه بیجار برای یادگیری بیشتر در امر تجوید الصلاه، آموزش مبانی و حفظ قرآن کریم در نوع خود قابل‌توجه بوده است.

وی افزود: امروز این کلاس‌ها در حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه با حضور اساتید مدعو از قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کریمی مقدم خاطرنشان کرد: فردا نیز این کلاس‌ها با همین موضوعات در شهر سنندج برای طلاب علاقه‌مند برگزار می‌شود.

گفتنی است که این کلاس‌ها با استقبال بی‌نظیر طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار روبرو شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha