یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
دانشجوی مسلمان، نوزادی را در مترو به دنیا آورد

حوزه/ یک زن باردار در متروی شهر لندن دچار وضع حمل شده و دانشجوی ۲۱ ساله مسلمان در زایمان به او کمک کرده و جان هر دو را نجات داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از islam21c، یک دانشجوی پزشکی مسلمان در متروی شهر لندن، به زایمان یک زن باردار که ناگهان دچار وضع حمل شده بود، کمک کرد.

سلیم دانشجوی 21 ساله کالج دانشگاهی لندن، با شنیدن صدای فریاد زنی در مترو ابتدا تصور کرد که درگیری میان دو زن به راه افتاده، تا اینکه مشاهد کرد که یک زن باردار در استخری از خون خود در کنار خواهرش ایستاده است.

در شرایطی که همه در ترس و وحشت افتاده بودند، این دانشجوی پزشکی  مسلمان، آرامش خود را حفظ کرده، به زن باردار کمک کرد روی زمین نشسته و نوزادش را به دنیا آورده و سپس نوزاد را در ژاکت خود پیچیده و به مادرش داد.

سلیم گفت: من تا اندازه ای می دانستم چه کارهایی باید انجام دهم.

وی در ادامه گفت: من ابتدا نوزاد را با ترس در دستانم گرفتم، نوزاد هنگام به دنیا آمدن گریه نکرد و همین مرا به وحشت انداخت، اما پس از اینکه گونه هایش را مالش دادم، به سرفه افتاد و ترسم به یکباره به شادی بدل شد، لحظه ای که نوزاد نفس نمی کشید، در بدترین کابوس فرو رفتم.

این دانشجوی مسلمان می گوید: در ابتدا با اشخاصی تماس گرفتم که تجربه بیشتری در این زمینه داشتند، اما کسی جوابم را نداد و در نتیجه خودم دست به کار شدم.

سلیم گفت: لحظه ای که نوزاد در صورتم سرفه کرد، بهترین لحظه عمرم بود!

 

گفتنی است دقایقی پس از به دنیا آمدن نوزاد، نیروهای امدادگر از راه رسیده و نوزاد را به همراه مادرش از ایستگاه مترو به بیمارستان منتقل کردند.

شبکه پلیس حمل و نقل بریتانیا با انتشار بیانیه ای در توییتر، به دنیا آمدن این نوزاد در متروی خیابان وارن استریت را به مادرش تبریک گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha