یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
رئیس کل دادگستری استان کردستان

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی نمادی کامل و جامع از حاکمیت دین در زندگی مردم است و امام خمینی (ره) جمهوریت را در کنار اسلامیت محقق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدحسین حسینی، امروز در جلسه کارگروه قضایی بزرگداشت دهه مبارک فجر که در سالن اجتماعات حوزه ریاست دادگستری کل استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: همه ما به عنوان خدمتگزاران ملت ایران باید دستاوردهای انقلاب و نظام را برای جامعه تبیین کنیم.

این مقام قضایی افزود: انقلاب اسلامی نمادی کامل و جامع از حاکمیت دین در زندگی مردم است و امام خمینی (ره) جمهوریت را در کنار اسلامیت محقق کردند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان  ادامه داد: ملت ایران جمهوریت این نظام را در سه مقطع مهم به دنیا نشان داد، یکی وقوع انقلاب اسلامی، دیگری در مراسم رحلت امام خمینی (ره) و آخرین آن هم در تشییع میلیونی پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: فرهنگ و روحیه انقلابی گری را در جامعه به معنای واقعی کلمه نهادینه سازی کنیم.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی حور محور شور انقلابی و ولایتمداری، عنوان کرد: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه هایی با محوریت انقلاب و نظام اسلامی اجرا شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha