سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
انتخابات ریاست جمهوری 1400

حوزه/ مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شوش دانیال(ع) گفت: دشمنان نظام اسلامی از دندان تا نوک انگشت مسلح‌اند و منتظر هستند که ایران را مثل گرگ، پاره‌پاره کنند؛ به همین دلیل طلاب و روحانیون برای حضور پرشور و انتخاب مطلوب تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام بخشی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شوش دانیال(ع) در نشست  بصیرتی، سیاسی با موضوع انتخابات 1400 که در مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش دانیال برگزار شد، اظهارداشت: اگر فردی در روشنگری و بصیرت دهی انتخابات کوتاهی کند، مقصر وضع بد مردم خواهد بود و روز قیامت مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: همچون سلیمان بن صرد خزاعی‌ها نباشیم که در مسجد با خیال راحت نماز قربۀ الی الله می‌خواند و از آن طرف امامش را به شهادت رساندند! اگر من و امثال شما حواسمان به حفظ انقلاب نباشد، امام ما را هم به شهادت می‌رساندند و باید پاسخگو باشیم.

حجت‌الاسلام بخشی، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی از دندان تا نوک انگشت مسلح‌اند و منتظر هستند که ایران را مثل گرگ، پاره‌پاره کنند.

وی اضافه کرد: همان‌طور که در سوم و چهارم خرداد رزمندگان با دست‌های خالی در مقابل ابرقدرت‌ترین کشورها مقاومت کردند، ما باید بر حفظ انقلاب، دشمن‌شناسی و در مقابل تبلیغات مسموم و کاندید شدن افراد ناصالح، بصیرت افزایی و بصیرت دهی کنیم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شوش دانیال(ع)، ادامه داد: ده‌ها موشک بر شهرهای اندیمشک، سوسنگرد، شادگان، شوش، دزفول و..... فرود آمد، ولی مردم دست از مقاومت برنداشتند؛ جوان 14 ساله دفاع مقدس روزه استیجاری می‌گیرد تا هزینه آن را خرج حلقه صالحین کند تا جوانان انقلابی حافظ این مرز و بوم شوند؛ ما باید این‌چنین درس ایثار و مقاومت را فدای دین و انقلاب کنیم.

حجت‌الاسلام بخشی گفت: بنا بر گفته مقام معظم رهبری، امروز نظام جمهوری اسلامی به دو اصل مهم «حضور پررنگ» و «انتخاب مطلوب» نیاز دارد که در این راستا طلاب باید از هر فرصتی برای تشویق مردم به حضور حداکثری و انتخاب مطلوب استفاده کنند؛ چراکه بنا بر فرمایش امام خمینی(ره) حفظ انقلاب اسلامی از حفظ جان امام زمان واجب‌تر است، یعنی حفظ انقلاب اسلامی بر جان امام مقدم است، همان‌طور که اباعبدالله الحسین (ع) فدای انقلاب پیامبر (ص) شد.

وی در پایان اظهارداشت: طلاب نباید از فرمایشات و سخنان گران‌قدر رهبری غافل شوند! اگر طلبه‌ای، کلام و فرمایشات رهبری را نصب العین و به دیگران نیز منتقل نکرد، به وظیفه دینی خود عمل نکرده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha