سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
امام جمعه اهواز رأی خود را به صندوق انداخت

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: تقاضای بنده از مردم ایران خصوصاً هم استانی‌ها و مردم اهواز این است به فردی رأی دهند که دردمند بوده و به حل مشکلات جامعه اهتمام داشته باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، بعد از آنکه آراء خود را به صندوق اخذ رأی انداخت، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مهم‌ترین ویژگی‌هایی که مردم باید هنگام نوشتن آراء و رأی دادن به آن توجه داشته باشند، تعهد، تخصص، انقلابی و جهادی بودن است.

وی تصریح کرد: تقاضای بنده از مردم ایران خصوصاً هم استانی‌ها و مردم اهواز این است به فردی رأی دهند که دردمند بوده و به حل مشکلات جامعه اهتمام داشته باشد.

امام جمعه اهواز گفت: تجربه ۴۰ ساله انقلاب ثابت کرده هرگاه کشور در روند توسعه و پیشرفت قرار گرفت، یعنی انتخاب مردم در انتخابات صحیح بوده و هرگاه با مشکل مواجه شدیم، یعنی انتخاب درست نبوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: إن‌شاءالله خداوند متعال از دل این صندوق‌ها آنچه مصلحت مردم و انقلاب است را خارج نماید، اما تقاضای بنده از مردم این است که انتخابشان بر مبنای درایت و تفکر باشد.

وی در پایان اظهارداشت: اگر مردم نسبت به نامزدهای انتخاباتی خصوصاً شهر و روستا، اطلاع و آگاهی نداشتند «فَسْئَلُوا أَهْلَ الذِّکْرِ إِنْ کُنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ» به سراغ خبره‌ها رفته و از انسان‌های کارآمد و متخصص بپرسند و به همان ‌که گفت، رأی دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha