دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
احسان بخش

حوزه/ طلبه فعال رسانه ای استان قم توانست در مطلبی با عنوان «ایستاده در قم» در هنرواره ملی روایت جهاد در قسمت رسانه و در بخش متن حرفه ای رتبه اول را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از ایسنا،طلبه فعال رسانه ای استان قم توانست در مطلبی با عنوان «ایستاده در قم» در هنرواره ملی روایت جهاد در قسمت رسانه و در بخش متن حرفه ای رتبه اول را کسب کند.

این روایت به فعالیت‌های طلاب جهادگر در ایام کرونا و علی‌الخصوص استقامت محمد مداح، روحانی جوانی که مرگ تراژدی همسر باردارش در بیمارستان فرقانی قم رخ داد و سعه‌صدر او هنگام شنیدن این خبر و تلاشش برای حفظ روحیه بیماران کرونایی که عواطف و تحسین جامعه را برانگیخته بود، پرداخته است.

 حجت الاسلام حجت احسان‌بخش طلبه فعال رسانه‌ ای عنوان کرد: زمانی که ویروس کرونا در بسیاری از استان‌های کشور پخش‌شده بود و برای اولین بار پزشکان متدین قمی باشهامت خود آن را در کشور اعلام کردند؛ به‌جای تقدیر از قمی‌ها، توسط رسانه‌های ضدانقلاب و همچنین عناصر خودفروخته داخلی، قم هراسی شدیدی در کشور به راه افتاد، به همین علت به‌عنوان یک فعال رسانه‌ای قمی می‌خواستم فضای این قم هراسی را در کشور کاهش بدهم.

وی ادامه داد: وقتی آن قضیه بسیار سنگین برای طلبه جهادگر محمد مداح اتفاق افتاد که همسر باردارش را در همان بیمارستانی که مشغول خدمت بود از دست داد و بااینکه حادثه وحشتناکی برایش بود ولی حاضر شد برای نشان دادن عظمت کار طلاب جهادگر و کار بزرگی که خودش انجام داده بود مصاحبه کند و این کار انجام شد.

طلبه فعال رسانه ای گفت: به دلیل فضای قم هراسی که وجود داشت می‌خواستم اسم «قم» تیتر باشد به همین دلیل تیتر «ایستاده در قم» انتخاب شد که بسیار تأثیرگذار بود که روز بعد تیتر «نشسته در کاخ» توسط روزنامه وطن امروز انتخاب شد که یک دوگانگی زیبای رسانه‌ای اتفاق افتاد که در نوع خود جالب و تأثیرگذار بود.

 حجت الاسلام احسان‌بخش بابیان اینکه هنوز بسیاری از کارهای بزرگی که در ایام کرونا توسط طلاب جهادگر و دیگر اقشار مردم انجام‌شده، روایت نشده است، اظهار کرد: به طور مثال حضور طلاب جهادگر در کار غسالخانه و تجهیز اموات کرونایی در آن زمان، بسیار کار بزرگی بود که طلبه‌ها حاضر شدند جان خود را کف دست بگیرند ولی یک میت کرونایی بدون غسل و کفن دفن نشود که این قضیه بزرگ هنوز برای مردم به طور کامل بیان نشده است.

وی افزود: شأن شهر قم و مردم شریف قم بسیار بالاست و نیاز است اهالی رسانه هرچه می‌توانند در تعالی و بزرگ کردن اسم قم تلاش خود را روزافزون کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha