یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 973782
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
حمیدرضا عباسی

حمیدرضا عباسی، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی درگذشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در پی درگذشت جانباز سرافراز حاج حمیدرضا عباسی، معاون برنامه­ ریزی و پشتیبانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ایام عزای سیدالشهداء(ع)، حجت ­الاسلام ­والمسلمین مصطفی پورمحمدی رئیس این مرکز، طی پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف و اندوه خبر درگذشت برادر عزیزمان جانباز سرافراز مرحوم آقای حاج حمیدرضا عباسی (طاب ثراه) را دریافت کردیم. آن عزیز عمری سرشار از تلاش، مجاهدت و خدمت داشت و در عرصه­ های گوناگون فرهنگی، مدیریتی، برنامه­ ریزی و تشکیلاتی در بخش ­های مختلف جهادی، اداری و قضائی، منشاء آثار و برکات فراوان بود.

آن مرحوم در سال پایانی عمرش فعالیت گسترده و عمیقی با مرکز اسناد انقلاب اسلامی به عنوان معاون برنامه ­ریزی و پشتیبانی را آغاز کرد که انتظار داشتیم دستاوردهای آن را به زودی مشاهده کنیم که امیدوارم سایر همکاران، همت والای او را در بازسازی و ارتقای تشکیلات به سرانجام برسانند ان­شاءالله.

چه نیکو مردنی! در حال جهاد و خدمت به فرهنگ و تاریخ انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش ­ها و در شام تاسوعای حسینی که بی ­تردید اربابش حضرت باب ­الحوائج اباالفضل ­العباس دست­گیر و شفیع او خواهد بود. خدایش رحمت کناد و بهترین روزی را نصیب او گرداند. عاش سعیدا و مات سعیدا.

این­جانب این مصیبت را به خانواده آن مجاهد بااخلاص و همه همکارانش در سازمان ارتباطات اسلامی سازمان بازرسی، قوه قضائیه و مرکز اسناد انقلاب اسلامی صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال عافیت و سلامت همه عزیزان و اجر و صبر برای آنان طلب می­ کنم. آمین یا رب العالمین.

از صاحب این ایام حضرت اباعبدالله ­الحسین (علیه ­السلام) نجات و رستگاری و هدایت و استواری در هدف و شفاعت در روز جزا را مسئلت داریم.

بعون ­الله ­تعالی

تاسوعای 1443 – 27 مرداد 1400

دعاگو – مصطفی پورمحمدی

گفتنی است، مرحوم عباسی بیش از 35 سال سابقه اجرایی و مدیریتی در حوزه‌های فرهنگی، اداری – مالی و قضایی را دارا بود.

روحش شاد و یادش گرامی باد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    رحمة الله علیه