یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام نبی زاده

حوزه/ در نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان، از تشکیل کارگروه حمایت از فعالان و تولیدکنندگان جبهه انقلاب اسلامی در خوزستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در نشستی صمیمانه که با حضور حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی و آقای مسلم رحیمی، مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان برگزار شد، مذاکراتی در خصوص همکاری‌های دوجانبه  بین این دو سازمان صورت گرفت.

در این جلسه مقرر شد با توجه به اهمیت شناخت، تقویت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در سطح جامعه و به‌منظور حمایت از فعالان و تولیدکنندگان جبهه انقلاب، ضمن تشکیل کارگروهی مشترک بین اداره کل تبلیغات اسلامی و صداوسیمای مرکز خوزستان، برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود.

در پایان این نشست، حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی با ابراز خرسندی از همکاری‌های یک سال گذشته صداوسیما با این اداره کل، با اهداء هدیه‌ای به رسم یادبود، از آقای مسلم رحیمی مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان  تقدیر کرد.

لازم به ذکر است؛ حجت‌الاسلام مصطفی حریزاوی، رئیس روابط عمومی و رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به‌عنوان دبیر کارگروه حمایت از تولیدکنندگان جبهه انقلاب معرفی شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha