یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
رضایی

مأموریت روحانیون پیشکسوت دفاع مقدس تمام نشده است، بلکه امروزه باید فرهنگ شهادت و ایثاگر را با بیان خاطرات خود به نسل بعدی منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سرهنگ محمد رضایی، پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل  از روحانیون پیشکسوت دفاع مقدس، در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: مأموریت اصلی این بنیاد؛ حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است و قطعا معتقدیم روحانیون پرچم دار شهادت و ایثار در دفاع مقدس بودند.

وی بیان کرد: قطعا اگر بخواهیم گام دوم انقلاب اسلامی را برداریم، هیچ الگویی بهتر از دفاع مقدس نیست، برای برداشتن گام دوم انقلاب، بهترین الگوها و سوژه ها در دفاع مقدس وجود دارد، البته به شرطی که گنیجه ای از خاطرات که در سینه تک تک ایثارگران و رزمندگان است را ثبت و ضبط کنیم و به نسل آتی ارائه دهیم.

مدیر کل بنیاد حفظ ونشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: در اصفهان افتخار داریم که یک ششم از کل شهدای روحانیون کشور را تقدیم اسلام کردیم، ما دست همه روحانیون پیشکسوت دفاع مقدس را می بوسیم و بر این بوسه افتخار می کنیم.

وی تاکید کرد: ماموریت روحانیون پیشکسوت دفاع مقدس تمام نشده است، بلکه امروزه باید فرهنگ شهادت و ایثاگر را با بیان خاطرات خود به نسل بعدی منتقل کنند.

رضایی بیان کرد: هم افزایی، ارتباط مستمر و همفکری و همدلی بیشتر فی مابین پیشکسوتان دفاع مقدس با مسولان بنیاد حفظ آثار لازمه ادامه راه انقلاب اسلامی است.

وی در پایان عنوان کرد: همانگونه که نقش روحانیت در دفاع مقدس پررنگ بود، باید امروزه برجسته  و صحیح  و جامع منعکس شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha