دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
رئیس جمهور در جلسه شورای اداری لرستان

حوزه/ رئیس جمهور گفت: نام آیت الله العظمی بروجردی(ره) به عنوان فقیهی وارسته، در حوزه های علمیه جهان می درخشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، جمعه شب، در جلسه شورای اداری لرستان با اشاره به رحلت عالم ربانی آیت الله شیخ عباسعلی صادقی(ره)، گفت: آن عالم بزرگوار بیش از ۶ دهه از عمر بابرکت خود را صرف تبلیغ و ترویج آموزه های قرآنی و اخلاقی نمود و خدمات ارزشمندی برای حوزه های علمیه به یادگار گذاشت.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان از دیرباز مهد بزرگان دینی بوده است، افزود: نام بلند مرحوم آیت الله العظمی بروجردی(ره) از لرستان، به عنوان فقیهی وارسته در حوزه های علمیه و جهان تشیع می درخشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید با تمام توان در راستای خدمت به مردم ایران اسلامی گام برداریم، خاطر نشان کرد: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان لرستان نیز باید همگام با سایر مسئولان کشوری در راستای خدمت صادقانه و بی منت به مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه کارها باید به دست مدیران مخلص، توانمند و جهادی صورت گیرد، گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت های استان ها در حوزه های مختلف در راستای توسعه و پیشرفت استان ها، قدم برداشته شود.

رئیس جمهور با اشاه به اینکه بیکاری از مسائل جدی استان لرستان است، خاطرنشان کرد: باید برای رفع این مشکل برنامه ریزی های گسترده و وسیعی صورت گیرد.

رئیس جمهور با بیا اینکه پارتی بازی نباید در استخدام ها باشد، گفت: بده بستان یکی از معضلات جدی کشور است و باید جلوی این کار در استخدام ها گرفته شود و تنها افراد لایق و توانمند در ادارات جذب شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: چانه زنی و پارتی بازی در استخدام ها از بدترین نوع روابط است که در سیستم کشور وجود دارد و باید با این معضل برخورد شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha