جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/امام جمعه خرم آباد گفت: سفر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به لرستان مصوبات خوبی داشت که باید پیگیری شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد با اشاره به سفر رئیس جمهور به لرستان، از این سفر به عنوان فرصتی برای تحول و رونق اقتصادی استان نام برد و گفت: به گفته حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، استان لرستان، استان ویژه در محور اشتغال است و در این راستا اقامت چشمگیری برای رونق اشتغال در استان صورت خواهد گرفت.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: این سفر مصوبات خوبی داشت که باید با همت و همدلی همه کارگزاران به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مصوبات و گرفتن اعتبارات آن تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، در ادامه دکتر جعفر شهیدی(ره) را از مفاخر ملی استان نام برد و گفت: دکتر شهیدی از بزرگان و مفاخر علمی ایران و جهان اسلام است. او دانشمندی است که نه تنها در مقام علم، بلکه در مقام عمل نیز در جایگاه شایسته‌ای قرار داشت.

وی با بیان اینکه امید، موتور محرکه‌ای است که می‌تواند آینده‌ای روشن را برای جامعه ما رقم بزند، افزود: استانی که داشته هایش بیشتر از کاستی هایش است دلیلی برای نا امیدی ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان به آغاز دهه اول فاطمیه اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه زهراء(س) صراط مستقیم الهی و حبل المتین خداوند سبحان است که بانوان و دختران ما باید زندگانی و سیره آن بانوی با فضیلت را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha