یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تبریز در همایش یلدای فاطمی گفت: خیرین و معتمدین  جایگاه ویژه ای در کمک به مردم و نظام در مواقع حساس دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام رحیم علی طالعی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تبریز، امروز در همایش یلدای فاطمی با حضور بانوان خیر و معتمد تبریز گفت: خیرین و معتمدین جایگاه ویژه ای در کمک به مردم و نظام در مواقع حساس دارند.

وی ضمن اشاره به اهمیت مشارکت‌ مردمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در زمان کرونا تلاش کردند با انواع توطئه های کمرشکن ملت ایران را به زانو در بیاورند اما به گفته پرفسور کرمی این خیرین و معتمدین نظام بودند که با مشارکت خود در کمک های مؤمنانه این توطئه ها رو نقش بر آب کردند.

عبداله شادی، فرمانده سپاه تبریز نیز در این همایش با اشاره به حرکت بسیجیان در مواقع بحران به حضور کرونا گفت: در طول بحران کرونا هفت هزار نفر از بسیجیان توانستند با همت و تلاش خود ضمن لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در این ضدعفونی کردن معابر و سطوح شهرتلاش ماندگاری را به نمایش گذاشتند.

عبداله شادی ضمن ارج نهادن به تلاش های بسیجیان افزود: خیرین و معتمدین بازوان پرتوان سپاه تبریز هستند که در ماموریت های بسیج همیشه یار و یاور این سپاه بودند این نقش ماندگار خیرین برای بسیجیان الگویی است که از سبک زندگی فاطمی نشات گرفته است.

در پایان آین آیین ۵۰۰ بسته های یلدای فاطمی هر بسته به ارزش سیصد هزار تومان برای توزیع تحویل حوزه های مقاومت خواهران شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha