چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
حجت الاسلام مجتبی نظری

حوزه/ استاد حوزه علمیه تبریز خواستار، آموزش فضای مجازی در مساجد و دانشگاه‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مجتبی نظری استاد حوزه علمیه تبریز امروز در اجتماع فعالان فضای مجازی در تبریز گفت: در جنگ فیزیکی قرارگاه و طرح عملیات و نقشه هست اما در فضای مجازی قرارگاهی نیست.

حجت الاسلام نظری ادامه داد: کسی که قدرت فضای مجازی را باور کند، می‌تواند نقش خود را ایفا کند؛ ما در عملیات اخیر فعالین فضای مجازی برای سردار سلیمانی، هشتگ HERO ایجاد و انتشار دادند را دیدیم.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف فعالان فضای مجازی این است که سواد رسانه‌ای (مجازی) را در جامعه افزایش دهیم؛ جوانی هست که با یک لینک، سر از کدام چاه در می‌آورد و موقعی که دستگیر می‌شود می‌گوید من از هیچ چیز خبر نداشتم.

استاد حوزه علمیه تبریز خواستار، آموزش فضای مجازی در مساجد و دانشگاه‌ها شد.

حجت الاسلام نظری در بخش دیگری از سخنان خود به کارهای پژوهشی برای شهید سلیمانی و مکتب او اشاره کرد و گفت: کتب و ۳۸ پایان نامه دانشجویی تا به حال برای سردار سلیمانی نوشته شده است.

وی گفت: در نگاه فعالان فضای مجازی، اولویت اول داخل کشور؛ اولویت دوم منطقه خاورمیانه و اولویت سوم جهان باشد. دشمن کارهای سردار را خلق تاریخ می‌داند و مبدا تاریخ می‌نامد.

حجت الاسلام نظری به عملیات‌های دشمن علیه سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: در شبکه‌های ماهواره‌ای، چقدر علیه سردار سلیمانی فیلم و انیمیشن ساخته‌اند.

وی افزود: چقدر علیه سردار سلیمانی و خانواده او حرف دروغ می‌گویند و آنقدر می‌گویند که مخاطب باور کند. ذهن را مشغول کن تا دل باور کند.

استاد حوزه علمیه تبریز به اتفاقات بعد شهادت سردار سلیمانی اشاره کرده و اظهار داشت: دشمن یوم الله تشییع پیکر و موشک باران عین الاسد را بایکوت کرد و آنها را به صورت بسیار ضعیف پوشش رسانه‌ای کرد. ما نیز نتوانستیم آن را همه جا پخش کنیم.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha