شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
امام جمعه رودسر

حوزه/ امام جمعه رودسر گفت: فقر و بیکاری در لابلای سرسبزی استان گیلان گم شده است و هیأت دولت نباید فریب این سرسبزی‌های استان را بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در گیلان، حجت الاسلام تقی روحانی، امروز در خطبه‌های نمازجمعه رودسر با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه، اظهار کرد: نتیجه مراقبت و مواظبت از ترک گناه در قیامت دیده خواهد شد.

وی، حضور رئیس جمهور در گیلان رئیس جمهور را تبریک و ابراز امیدواری کرد که سفر رئیس جمهور و هیأت همراه برای استان گیلان مبارک باشد.

امام جمعه رودسر ادامه داد: فقر و بیکاری در لابلای سرسبزی استان گیلان گم شده است و هیأت دولت نباید فریب سرسبزی استان را بخورد.

حجت الاسلام روحانی از زبان رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، گفت: کشاورزان و مردم منطقه گیلان در آینده خبرهای خوبی را خواهند شنید.

خطیب جمعه رودسر افزود: امام امت در ۱۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ سربلند و پیروزمندانه به میهن بازگشتند و این بازگشت پیروزی امت اسلام بود.

وی ادامه داد: دشمنان هر سال وعده نابودی انقلاب اسلامی را می‌دهند، اما کسی که نابود شده و از بین رفته خود آنها هستند، «أَلَم تَرَ کَیفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصلُها ثابِتٌ وَفَرعُها فِی السَّماءِ» (۲۴ ابراهیم) آیا ندیدی چگونه خداوند «کلمه طیبه» (و گفتار پاکیزه) را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرده که ریشه آن (در زمین) ثابت، و شاخه آن در آسمان است؟! کلمه طیبه همان حق و خبیثه همان باطل است که هیچ وقت در تاریخ باقی نمی‌ماند و همچنان که انبیا باقی مانده‌اند چون حق بودند و اما هیچ اثری از فرعون و نمرود نیست.

حجت الاسلام روحانی افزود: فسادهایی که توسط برخی مسئولان گذشته انجام شد، بر روحیه مردم تأثیر منفی گذاشت. مسئولان باید مراقب باشند که با این کار تیشه به ریشه انقلاب نزنند.

وی در پایان گفت: مردم از مسئولین انتظار دارند که آنها در بین آنها باشند و برای مردم قیافه نگیرند، چرا که همین مردم شما را آورده و بر صندلی ریاست نشانده‌اند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha