یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

حوزه / مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان قزوین از فعالیت ۳۵۷ دفتر انجمن اسلامی دانش آموزان در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی محمودی، ظهر امروز در نشست اصحاب رسانه استان قزوین، که به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی ایران با هدایت پیامبرگونه امام خمینی (ره) و حضور گسترده مردم مسلمان ایران در صحنه مبارزات علیه رژیم فاسد و سرسپرده پهلوی به پیروزی رسید.

مسئول اتحادیه انجمن‌های انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین خاطرنشان کرد: اتکا به قدرت الهی، ولایتمداری و حضور آگاهانه مردم، رمز تداوم و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یکی از نهادهای باسابقه تشکیلاتی در کشور به حساب می‌آید و از قبل از انقلاب اعضای انجمن سابقه درخشانی در فعالیت‌های انقلابی داشته‌اند.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: این اتحادیه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان یکی از جریان‌های تأثیرگذاری اجتماعی در کشور بوده و فعالیت‌های زیادی را در عرصه‌های اجتماعی انجام داده است.

وی ادامه داد: در طول بیش از ۴۰ سال از گذشت انقلاب اسلامی این اتحادیه همواره نقش تشکیلاتی، اسلامی و ایرانی خود را انجام داده و دانش آموزان زیادی را جذب، تربیت و هدایت کرده است.

وی اظهار کرد: امروز هم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در گام دوم انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد و تمامی برنامه‌های این اتحادیه متمرکز بر عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: بر همین اساس این اتحادیه در استان قزوین به مناسبت فرارسیدن دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی برنامه‌ای را تحت عنوان " جشنواره مدرسه انقلاب" تدارک دیده تا در آن دانش آموزان در غرفه‌های جداگانه‌ای به روایتگری با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و شعار ایران قوی بپردازند.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: روایتگری درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی، گام دوم انقلاب اسلامی، گفتمان ایران قوی و مکتب سردار قاسم سلیمانی از جمله مهمترین محورهای این روایتگری‌ها خواهد بود که تمامی آنها توسط دانش آموزان به اجرا در خواهد آمد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین بیان کرد: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان قزوین هم اکنون در ۳۵۷ مدرسه این استان مستقر است و دارای یک شبکه دانش آموزی با ظرفیت عددی سه هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز می‌باشد که نشان دهنده جایگاه این اتحادیه در سطح مدارس است.

وی ادامه داد: در این زمینه معاونت‌های مختلف آموزش و پرورش استان قزوین تا به امروز با تمام توان حمایت‌های مختلفی را داشته‌اند که قابل تقدیر و تشکر است.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف و حمایت‌های آنها بتوانیم به بهترین شکل ممکن این برنامه را اجرایی و بدین وسیله گام مثبتی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی برداریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha