چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
فجر انقلاب

حوزه/معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه دینی فرهنگی ایام الله دهه فجر در امامزادگان و بقاع متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: در دهه فجر برنامه‌های دینی و فرهنگی متعددی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر بیش از ۲۰۰ برنامه دینی فرهنگی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لرستان می‌شود، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی ایام الله دهه فجر، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و خاطره گویی انقلابیون از مبارزه با حکومت ستم شاهی از جمله مهمترین این برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ مبلغ بومی و غیربومی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مستقر هستند و ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر را برگزار می‌کنند، خاطرنشان کرد: مبلغان از ۱۶ تا ۲۳ بهمن خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبیین و تشریح می‌کنند.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان گفت: زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی ۱۲ بهمن در بقاع متبرکه و امامزادگان لرستان نواخته خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha