یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
س

حوزه / امام جمعه بادرود گفت: مردم کشورمان با چیدن میوه‌های شیرین همراهی و همدلی در بیست و دوم بهمن ۵۷ در سایه رهبری های ولایت فقیه توانستند به پیروزی نهایی برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بادرود در مصلای این شهر، ضمن گرامی داشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: ملت ایران با گرفتن نور از مکتب عاشورا به رهبری امام راحل انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی، با اشاره به سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی پیرامون مکتب عاشورا، ادامه داد: به فرموده شهید حاج قاسم سلیمانی ملت ایران به خاطر غیرت دینی و تبعیت از مکتب امام حسین (ع) در برابر دشمنان ذلت ناپذیر هستند.

حجت الاسلام قاسمی، به نظریه دقیق، عمیق و موفق ولایت فقیه در به ثمر نشستن پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: هدایت‌های حضرت امام و رهبری‌های پیامبرگونه آن عزیز سفر کرده همه آحاد مردم را وارد میدان مبارزه با رژیم ستم شاهی نمود.

وی با بیان اینکه کمونیست‌ها، لیبرال‌ها و ملی گراها هیچ گاه نتوانستند رژیم سر تا پا مسلح طاغوتی را سرنگون کنند، گفت: مردم به خاطر اعتماد به روحانیت و مراجع، امام خمینی (ره) را در پیروزی انقلاب اسلامی همراهی کردند.

امام جمعه بادرود، اظهار کرد: مردم کشورمان با چیدن میوه‌های شیرین همراهی و همدلی در بیست و دوم بهمن ۵۷ در سایه رهبری‌های ولایت فقیه توانستند به پیروزی نهایی برسند.

وی، در ادامه با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در موج ششم کرونا بر اساس توصیه‌های بزرگان، مسئولان عالی نظام و مقام معظم رهبری، گفت: از عموم مردم عزیز و بزرگوار و فهیم کشورمان می‌خواهیم که با تزریق واکسن و مراعات نمودن فاصله‌های اجتماعی، با زدن ماسک خود و همشهریان عزیز خود را بیمه نمایند.

حجت الاسلام قاسمی، در پایان با بیان اینکه در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا توفیق برگزاری بزرگداشت شایسته‌ای برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نداشتیم، گفت: امسال در صورت مساعد شدن شرایط، بر اساس نظر ستاد ملی کرونا در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha