پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علیپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان با گلایه از عدم همکاری برخی نهادها در برگزاری مسابقه قرآنی «عطر شکوفایی» ویژه طلاب گیلان، با این که قول همکاری داده بودند، گفت: قرآن در جامعه مهجور شده و مدارس علمیه باید مهجوریت قرآن را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور در مراسم اختتامیه مسابقه قرآنی «عطر شکوفایی» ویژه طلاب گیلان که در مدرسه علمیه امیرالمومنین علی (ع) رشت برگزار شد، با تقدیر از مهمان ویژه مراسم نماینده ولی فقیه در استان گیلان، گفت: از داورانی که در مسابقه قرآنی «عطر شکوفایی» ویژه طلاب گیلان شرکت کرده و به نحو احسن به داوری پرداختند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

مدیر حوزه علمیه گیلان با گلایه از عدم همکاری برخی نهادها در برگزاری مسابقه قرآنی «عطر شکوفایی» ویژه طلاب گیلان، با اینکه قول همکاری داده بودند، اظهار کرد: قرآن در جامعه مهجور شده و مدارس علمیه باید مهجوریت قرآن را برطرف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیپور از زحمات حجت الاسلام داوود محسنی بابت برگزاری این مسابقه تقدیر و تشکر کرد و خطاب به طلابی که امروز معمم شدند، گفت: طلابی که به لباس مقدس روحانیت ملبس می‌شوند، شایستگی این را پیدا کردند که از امروز به بعد با این لباس مقدس از دین خدا دفاع کنند.

در پایان این مراسم از داوران و نخبگان تفسیر قرآن و برگزیدگان مسابقه عطر شکوفایی که ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در اداره تبلیغات اسلامی رشت برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha