یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
توزیع بسته های معیشتی بین کارگران فصلی در نهاوند

حوزه/مدرسه علمیه امام خمینی (ره) نهاوند با همکاری ستاد اکران فیلم عمار، با دعوت از کارگران زحمتکش فصلی، مراسم جشن روز میلاد را برگزار و با اهدا بسته‌های معیشتی از این پدران زحمت کش تقدیر کردند.

حجت الاسلام عباس مولوی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) نهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر، از برگزاری مراسمی خاص به مناسبت روز میلاد در مدرسه علمیه این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مدرسه علمیه امام خمینی (ره) نهاوند با همکاری اعضای ستاد اکران فیلم عمار، با دعوت از کارگران زحمتکش فصلی در مدرسه، مراسم جشن روز میلاد را برگزار کردند.

وی با بیان اینکه بسیاری از این افراد سرپرستان و پدر خانواده هستند، گفت: با توجه به تعطیلی امروز و نبود کار برای این عزیزان، بنابراین با دعوت از آنها و اهدای بسته‌های معیشتی و عیدی، بر آن شدیم تا به نحوی از این پدران زحمت کش تقدیر شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه دین اسلام بر لزوم دستگیری و حمایت از هم نوع بسیار تاکید دارد، مطرح کرد: در شرایط فعلی جامعه و وجود مشکلات اقتصادی، لازم است تا به دستورات و سفارشات دین اسلام در رابطه با کمک به هم نوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

برگزاری جشن متفاوت میلاد حضرت امیر(ع) در مدرسه علمیه نهاوند

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha