سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
دیدار رهبری با طلاب خراسان شمالی

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر از نمایش اختصاصی مستند دیدار جمعی از طنزپردازان کشور با رهبر معظم انقلاب خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امید پارسایی فر، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چهارمین قسمت از سری مستندهای «غیررسمی» که به دیدار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای با شاعران و ادیبان طنزپرداز در سال ۱۳۹۸ اختصاص داشته است توسط حوزه هنری استان بوشهر اکران اختصاصی خواهد داشت.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر ضمن تأکید بر اهمیت اکران این مستند قبل از پخش رسمی آن از رسانه ملی افزود: با توجه به اهمیت طنز اندیشمندانه و دغدغه مند در هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی، این اکران اختصاصی فرصتی است تا هنرمندان و اندیشمندان استان در فضایی تخصصی، این مستند جذاب را تماشا کرده و درباره ابعاد مختلف آن بحث و گفت‌وگو کنند.

پخش لحظات جذاب دیدار هنرمندان با رهبر معظم انقلاب اسلامی

رئیس حوزه هنری استان بوشهر افزود: در این مستند تصاویر و لحظات جذابی از دیدار هنرمندان با مقام معظم رهبری برای نخستین بار پخش خواهد شد.

پارسایی فر ضمن دعوت از فرهیختگان استان جهت شرکت در این برنامه افزود: از فعالان فرهنگی و هنری و اجتماعی، جبهه فرهنگی، اهالی رسانه و مطبوعات به تماشای این مستند دعوت به عمل می‌آید.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر یادآور شد: اکران اختصاصی سری مستندهای «غیررسمی» روز شنبه ساعت ۱۹:۳۰ در سینما بهمن با رعایت محدودیت‌های کرونایی انجام خواهد شد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha