دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی

حوزه/کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث از سوی مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث المصطفی(ص) و با پیام تصویری رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی رضایی اصفهانی، رئیس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث المصطفی و دبیر علمی کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث امروز ۱۵ اسفند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهارکرد: همانطور که مستحضرید قرار بود این کنگره در تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه مصادف با ایام صدور بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شود، با توجه به موج جدید ویروس کرونا در کشور و وضعیت قم با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شد این کنگره در تاریخ ۱۲ اسفندماه برگزار شود که با توجه به عدم تغییر شرایط کنگره بین‌المللی بیانیه گام دوم از منظر قرآن و حدیث به ۱۹ اسفند موکول شد.

عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی العالمیه بیان کرد: سخنرانی آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی در اختتامیه و شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی از دیگر برنامه‌های این کنگره است.

دبیر علمی کنگره اظهار کرد: هزار و ۸۲ مقاله به این کنگره ارسال شده است که از بین آنها مقالات برتر توسط صاحبان مقالات قرائت خواهد شد.

وی افزود: این کنگره روز پنجشنبه ۱۹ اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برگزار می‌شود و مراسم افتتاحیه آن با پیام تصویری امام خامنه‌ای و پیام مجازی رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha