شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ |۱۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 20, 2024
تشکیل ستاد نهضت پیشرفت بانوان

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان بوشهر از تشکیل این ستاد در ۱۰ شهرستان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مائده پیامی، در نشست بانوان فعال فرهنگی، اجتماعی استان بوشهر با زینب اختری، مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور، هویت‌بخشی و خودباوری بانوان را از اهداف تشکیل ستاد نهضت پیشرفت بانوان عنوان کرد و از تشکیل این ستاد در ۱۰ شهرستان استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این ستاد متشکل از خواهران جهادی و انقلابی از حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها بوده و در شهرستان‌های دهگانه استان، در حال فعالیت است.

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان بوشهر با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این ستاد ادامه داد: در ستاد نهضت پیشرفت بانوان، دو طرح رفیقانه و حرف‌آورد را به جد، پی‌گیری می‌کنیم.

پیامی ادامه داد: در طرح حرف‌آورد، با توجه به برهه‌ی خاص تاریخی کنونی و تأکید بیانیه گام دوم انقلاب به مسئله تبلیغاتی دشمن، راه‌حل مبارزه با تبلیغات سوء دشمن طبق منویات رهبر معظم انقلاب، تبیین در عرصه‌های مختلف موضوعی توسط آحاد مردم است.

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان بوشهر با تشرح طرح حرف‌آورد ابراز داشت: هدف ما از این طرح شناسایی جمعی از فعالان تبیین‌گر از جنس مردم است که با ایجاد گفتمان در عرصه‌ی تبیین و نهضت پیشرفت در کشور توانا باشند و جامعه هدف را با مفهوم و محتوای نهضت پیشرفت و ابعاد تبیین و محاصره تبلیغاتی دشمن آشنا کنند.

وی برگزاری طرح رفیقانه را از دیگر برنامه‌های این ستاد عنوان کرد و افزود: ایجاد کنشگری در دغدغه‌مندان ارزشی و دختران نوجوان جهت رفاقت و همراه‌سازی افراد در معرض آسیب از همسالان و حمایت از شکوفایی دختر ایرانی از اهداف این طرح است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha