یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نباید اجازه دهیم که خانه جوان شهر سنندج دچار روزمرگی و انفعال شود، باید این مکان با حضور جوانان و نخبگان همچنان پویا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز از «خانه جوان» شهر سنندج بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در این بازدید اظهار داشت: باید از ظرفیت ها و پتانسیل های پارک علم و فناوری در کردستان استفاده بهینه شود و مسئولان امر نیز امکانات لازم را در اختیار جوانان و نخبگان قرار دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه کارکردهای خانه جوان بسیار متنوع است، تاکید کرد: با این وجود از مسئولان مربوطه به ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان و نیز مدیر خانه جوان کردستان برای جلوگیری از فروش این ساختمان حمایت می کنیم و امیدواریم که استانداری نیز در این راستا همراه جوانان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نباید اجازه دهیم که «خانه جوان» شهر سنندج دچار روزمرگی و انفعال شود، باید این مکان با حضور جوانان و نخبگان همچنان پویا باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: هر کمکی که در راستای تقویت این مرکز نیاز باشد از آن دریغ نخواهیم کرد با این وجود از جوانان می خواهیم که کارها و برنامه ها را به جد دنبال کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha