چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
موسوی

حوزه / یک تهیه‌کننده گفت: تولیدات مناسبتی نوروز جدا از سرگرمی، قادرند کارکرد آموزشی نیز داشته باشد به شرطی‌که به شکلی صحیح، موضوعات در آن مد نظر قرار گیرد.

غلام‌رضا موسوی، تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، پیرامون تولیدات مناسبتی سیما، اظهار کرد: تولیدات مناسبتی، می‌تواند جدا از سرگرمی دربردارنده نکات آموزشی نیز باشد، اما باید توجه داشت که پیام‌رسانی برای کارهای مناسبتی و دیگر ایام نباید به صورت مستقیم رخ دهد، بلکه باید در قالب قصه به آنها توجه داشت.

وی افزود: پیام رسانی به هر شکلی که می‌خواهد باشد، باید آگاهانه مد نظر فیلمساز قرار گیرد به ویژه در حوزه موضوعات دینی نگاه دقیق می‌تواند به تاثیرگذاری چنین آثاری کمک کند والا اگر بخواهیم خیلی سطحی و مستقیم مفاهیم مدنظرمان را تبلیغ کنیم هیچ دست‌آوردی به دست نخواهیم آورد.

این تهیه‌کننده درباره اکران‌های نوروزی سینما هم چنین توضیح داد: در این ایام تلاش می‌شود فیلم‌هایی روی پرده رود که همه سلایق را مد نظر قرار دهد. این ویژگی سبب خواهد شد همه گونه فیلمی در اکران‌های نوروزی وجود داشته باشد. برای مثال در اکران امثال، علاقمندان به فیلم های دفاع مقدسی و ارزشی بیننده «موقعیت مهدی» باشند و افرادی که دیگر نیز، قادرند فیلم‌های مد نظر خود را تماشا کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha