شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
تجلیل یگان ویژه انتظامی خوزستان از شهدای عرصه نظم و امنیت استان

یگان ویژه انتظامی استان خوزستان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) از خانواده شهدای عرصه نظم و امنیت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، یگان ویژه انتظامی استان خوزستان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) و با هدف گرامیداشت مقام شامخ شهدا از خانواده شهدای عرصه نظم و امنیت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عیادت کرد.

این شهیدان به نام های "عزیز الله بهمنی" و "مهدی آزمون"، یک شهید دوران انقلاب اسلامی "شهید اسکندر جاویدان" و دو شهید دوران دفاع مقدس "شهید نادر ایزدپناه و شهید علی حسین برنا" در شهر صیدون و روستاهای رودزیر، چلسرخ و در بنیاب باغملک هستند.

سرگرد سید سلیمان طباطبائی، معاون نیروی انسانی یگان ویژه انتظامی استان خوزستان ضمن آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان، هدف از این دیدارها را تجلیل از مقام شامخ شهدا و تشکر از صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا عنوان کرد.

معاون نیروی انسانی یگان ویژه انتظامی خوزستان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه است.

حجت الاسلام سید عبدالطیف طباطبائی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه نیز پیرامون جایگاه و اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خانواده آنها، گفت: پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها مدیون خون شهدا، صبر و استقامت خانواده معظم آنها است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) ادامه داد: باید درس صبر و استقامت را از خانواده معظم شهدا بیاموزیم که در فراق فرزند شهید خود سال‌ها صبر و استقامت به نمایش گذاشته اند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از طرف فرماندهی یگان ویژه انتظامی استان خوزستان از ۵ خانواده شهید تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha