چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 1021420
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
روز قدس

در شهر اصفهان راهپیمایی روز قدس از مسیرهای هشت‌گانه از ساعت ۱۰ صبح به سمت میدان امام(ره) آغاز خواهد شد.

غلامرضا رضایی، رئیس ستاد روز قدس استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان با بیان اینکه روز قدس روز تمام آزاد اندیشان جهان است، گفت: وجدان های بیدار جهانی، بدهکاری خود را به مردم فلسطین در این روز یادآور می شوندد که این از ثمرات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: استکبار جهانی با همکاری غرب و استعمارانگلیس و صهیونیسم  می خواستند مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی پرچم فلسطین برافراشته و در متن مسایل جهان اسلام وارد شد.

رئیس ستاد روز قدس استان اصفهان با اشاره به تدوام پشتیبانی های نظام اسلامی ایران از مساله فلسطین اظهار کرد: حضرت امام خمینی سال ۱۳۵۸ در پیام «روز قدس» فرمودند «من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن، به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم. آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌تواند تعیین‌کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان روز قدس انتخاب و طی مراسمی، همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند، از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم.»

رضایی در ادامه تاکید کرد: مسأله فلسطین به جهت نسل کشی بسیار مهم و حیاتی است و اگر ایستادگی و حمایت مردم ایران از مردم مظلوم فلسطین نبود، با فعالیت گسترده رسانه ها و سیاستمداران جهان و برخی دولت های اسلامی در حمایت از اسرائیل آنها به اهداف شوم خود می رسیدند و فلسطین فراموش می شد.

وی با اشاره به برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در روز جهانی قدس، افزود: پس از دو سال وقفه، مراسم روز جهانی قدس همراه با سراسر کشور در تمام نقاط استان اصفهان برگزار می شود.

رضایی با بیان اینکه در شهر اصفهان مراسم راهپیمایی از مسیرهای هشت‌گانه از ساعت ۱۰ صبح به سمت حضرت میدان امام(ره) آغاز خواهد شد، گفت: حجت الاسلام سیدعیلرضا ادیانی،  رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی سخنران مراسم خواهد بود.

وی ادامه داد: برپایی میز خدمت ادارات و دستگاه‌های خدماتی، غرفه‌های برنامه‌های فرهنگی، غرفه دانش‌آموزی با همکاری دستگاه های مسئول و هم‌خوانی سرود سلام فرمانده با همراهی همه شرکت‌کنندگان در راهپیمایی از برنامه‌های متنوع روزجهانی قدس در اصفهان است.

رضایی در پایان با اشاره به اینکه در انتهای مراسم نیز نماز جمعه در میدان امام(ره) اقامه خواهد شد، بر تبیین روز جهانی قدس و برگزاری راهپیمایی در حوزه داخلی و خارجی و تبیین جنایات رژیم صهیونیسم توسط اهالی رسانه برای عموم مردم تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha