دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
کد خبر: 1021871
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
روز قدس

حوزه/ رادیو یزد در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس با ویژه برنامه‌های متعددی، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را منعکس می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، ویژه برنامه روز اسلام ویژه راهپیمایی روز قدس، جمعه نهم اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۲به مدت ۱۹۵ دقیقه، با بازتاب حضور گسترده روزه داران در راهپیمایی روز قدس، کارشناسان به تبیین و تفسیر شعار روز جهانی قدس؛ القدس هی محور (قدس قلب محور مقاومت) می‌پردازد.

قبل از آغاز مراسم راهپیمایی با مسئولین مربوط درخصوص مسیرهای راهپیمایی گفت وگو و گزارش‌هایی از سطح شهر ارائه می‌شود و حضور پرشور مردم در حمایت از مردم فلسطین و غزه به صورت گسترده از استان و شهرستان‌ها بازتاب داده می‌شود.

گزارش به صورت زنده، کارشناس سیاسی که به بیان مطالبی پیرامون محور سیاستهای استکبار جهانی و دسیسه های رژیم اشغالگر می پردازد و برقراری ارتباط با خبرنگاران آزاد شهرستانها، اطلاع رسانی درباره مسیرهای راهپیمایی در شهرستان ها، بیانات شهید مطهری، امام خمینی، رهبر انقلاب و بزرگان مذهبی استان درباره روز قدس، پیام امام جمعه و استاندار به مناسبت روز قدس از سرفصل های برنامه به شمار می رود.

این برنامه، به تهیه کنندگی محمدجلال اقتصادی، گویندگی سعید طالبی پور، الهه دهقانپور و نویسندگی مهدیه حسین مرشدی، گزارشگری محمدحسین آقایی و زهرا دهقانی زاده به طور زنده از رادیو یزد پخش می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha