یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه بانه گفت: این نیروی ایمان و اعتقاد به هدف والای امام خمینی(ره) و ملت ایران بود که توانست رژیم پهلوی را سرنگون کند و حکومت اسلامی در کشور برپا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امروز در درس اخلاق طلاب و روحانیون اهل سنت شهرستان بانه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خردادماه، اظهار داشت: قیام امام خمینی (ره) برای خدا و اسلام بود.

امام جمعه شهرستان بانه ادامه داد: امام راحل در زمانی علیه نظام ستمشاهی به پا خاست که رژیم پهلوی در اوج قدرت نظامی و سیاسی در منطقه بود و کمتر کسی از سیاسیون و کارشناسان نظامی باور داشتند که این سلسله به دستان پیر جماران متلاشی شود، اما نیروی ایمان و اعتقاد به هدف والای امام(ره) و ملت ایران بود که توانست رژیم پهلوی را سرنگون کند و حکومت اسلامی در کشور برپا شود.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه انقلاب به آسانی به دست نیامده است که به آسانی آن را از دست بدهیم، عنوان کرد: انقلاب حاصل خون هزاران شهید است و درخت انقلاب با خون این عزیزان آبیاری شده است، لذا حفظ انقلاب و نظام از واجبات است.

امام جمعه بانه افزود: متاسفانه عده ای از روی بی خردی و یا شیطنت و خیانتکاری به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند که کار این افراد و گروه ها خیانت به خون شهیدان و عالمان دینی است.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: امروز همه ملت ایران به ویژه روحانیون و طلاب وظیفه دارند با جهاد تبیین نسبت به بیان حقایق انقلاب و بسیاری از مسائلی که هنوز نسل جوان از آن بی اطلاع هستند تلاش کنند.

ماموستا خدایی گفت: رژیم صهیونیستی مانند مار زخم خورده مترصد زدن ضربه به نظام و ملت ایران است، زیرا ظهور انقلاب اسلامی باعث زنده شدن دوباره مسئله فلسطین شد.

وی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که ملت و نظام اسلامی در کنار همدیگر قرار دارند هیچ قدرتی نمی‌تواند آسیبی به این کشور برساند، لذا هرگونه تلاش برای حاشیه سازی علیه انقلاب به نوعی دادن امتیاز به کشورهای دشمن و متخاصم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha