یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
المصطفی

حوزه/ مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (قدس سره) در مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی جامعه المصطفی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمدی میانجی در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(قدس سره)، که در مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) اظهار کرد: کریمه اهل‌بیت(سلام‌الله علیها) فرد عادی نیستند و جانشین معصوم به شمار می‌روند.
وی، با اشاره به سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: این روز را گرامی می داریم و از خدا می خواهیم یاد و نام و راه این بزرگ مرد همیشه پاینده باشد.
رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی، با بیان اینکه امام خمینی(قدس سره) و اندیشه ها و تفکر ایشان را دوست داریم، تصریح کرد: معتقدیم مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) راه امام(قدس سره) را ادامه می دهند و به درستی تفسیر می کنند. امروز هر کسی به اندازه قربش به مواضع ایشان، حق است.
وی خاطرنشان کرد: به ایشان تعصب شخصی نداریم، بلکه در شدائد به این نتیجه رسیدیم که هرگاه در مسیرمان از مواضع این شخصیت پیروی کردیم، پیروز بودیم و هر گاه دوری کردیم، از مسیر حق دور شدیم.
حجت الاسلام والمسلمین احمدی میانجی در پایان تصریح کرد: سالروز قیام ۱۵ خرداد، مناسبت دیگر این ایام است که منشأ تحول در ایران، منطقه و جهان شد و در چنین روزی قیام مردم قم و نهضت روحانیت شکل گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha