سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
بانوان

به منظور تبیین برنامه های دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 50 بانوی مبلغه به نقاط مختلف استان لرستان اعزام می شوند.

کارشناس اعزام مبلغ بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار حوزه با اعلام این خبر گفت :این 50 بانوی مبلغه برای تبیین دستاوردهای انقلاب و تشریح ابعاد مختلف انقلاب اسلامی 18 تا 22 بهمن به مناطق مختلف استان لرستان اعزام می شوند.

خانم قاسمی افزود: بانوی مبلغه به ارگانهای دولتی ،مدارس ،جلسات قرآنی، هیئات مذهبی و کانونهای فرهنگی تبلیغی در استان اعزام  خواهند شد.

وی همچنین از حمایت مالی فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از کانونهای فرهنگی مذهبی در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت :از کانونهای فرهنگی و مذهبی که دارای طرح و ایده از زوایای مختلف انقلاب اسلامی  باشند حمایت مالی می شود.

 کارشناس اعزام مبلغ بانوان  اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان دیدار با خانواده های شهدا و تجلیل از آنان، کارگاه آموزشی مبلغات و تجلیل از بانوان فعال فرهنگی در حوزه دینی   را از جمله فعالیتهای این نهاد عنوان کرد و افزود :از بانوان فعال مذهبی فرهنگی که در طول سال در ایام مختلف با این نهاد همکاری داشته اند در طول دهه فجر تجلیل می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha