یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
خمیر

حوزه / امام جمعه بندر خمیر گفت: لازم است که برای موفقیت در حوزه عفاف و حجاب، با برنامه ریزی دقیق و مدون و البته به دور از هیاهو، به دنبال گسترش این فرهنگ در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندر خمیر امروز در جلسه شورای عفاف و حجاب این شهرستان، ضمن تبریک روز عفاف و حجاب، اظهار داشت: نگاه به مسئله عفاف و حجاب، نباید صرفا بحث پوشش باشد، بلکه این مساله مقدمه‌ای برای هجوم دشمن به تضعیف بنیان خانواده و میل جامعه به سمت و سوی بی بند و باری است.

وی افزود: لازم است که برای موفقیت در این حوزه، با برنامه ریزی دقیق و مدون و البته به دور از هیاهو، به دنبال گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر خمیر با تاکید بر اینکه هفته عفاف و حجاب باید پایه دعوت و ترویج حجاب باشد، خاطر نشان کرد: سمت و سوی تبلیغات نباید به سمتی حرکت کند که تفکیکی در جامعه اتفاق افتد.

صالحی با بیان اینکه نیازمند تشکیل ستاد دغدغه مندی در عرصه حجاب و عفاف هستیم، یادآور شد: اساس حرکت انقلاب اسلامی بر پایه حفظ ارزش‌ها بوده و حفظ عفاف و حجاب بانوی مسلمان، افتخاری بر پایه همین باورهای اعتقادی آنها است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha