پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
تسلیت رئیس دانشگاه امام صادق (ع) در پی درگذشت آیت‌الله مصطفوی

حوزه/ رئیس دانشگاه امام صادق (ع)، با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله مصطفوی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حسین علی سعدی، رئیس دانشگاه امام صادق(ع) در پیامی، درگذشت آیت الله آقای حاج سید حسن سعادت مصطفوی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

با تاسف و تأثر خبر رحلت عالم فرزانه و فیلسوف برجسته آیت الله آقای حاج سید حسن سعادت مصطفوی واصل شد، ایشان از استوانه‌های حکمی حوزه کهنسال تهران و استادی عالی مقام برای دانشگاه امام صادق(ع) محسوب می‌شد که در طول سالیان متمادی تصدی کرسی تدریس به تربیت دانش آموختگان ممتازی پرداخت.

آن مرحوم را به حق می‌توان به جامع منقول و معقول توصیف کرد و از این روی ثلمه‌ای بر جامعه علمی حوزوی و دانشگاهی وارد شده است. در کنار مزایای برجسته علمی، مکارم اخلاقی و معنوی و تربیت نفوس مستعده نیز فصل پر برکت و مشبعی از شخصیت جامع الاطراف ایشان را به خود اختصاص داده بود.

فیوضات علمی و خدمات مدیریتی ایشان برای دانشگاه امام صادق(ع) برگ پر افتخار و زرینی است که نام ایشان را در این معهد علمی همیشه درخشان نگه خواهد داشت.

اینجانب این ضایعه را به جامعه علمی حوزوی و دانشگاهی و همه مستفیدان و ارادتمندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و حشر با اولیای الهی را از خدای متعال برای آن مرحوم مسئلت می‌نمایم.

حسین علی سعدی

رئیس دانشگاه امام صادق(ع) - عضو خبرگان رهبری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha