جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
موسوی

حجت الاسلام موسوی گفت: دستورالعمل کلی عقیدتی سیاسی ارتش و یگان های وابسته، ایجاد پدافند فرهنگی گسترده علیه شبیخون فرهنگی دشمن است تا دفاع و مصونیت لازم ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام سید جانمراد موسوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، به مناسبت دهم شهریورماه سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی به دستور رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: در زمانی ابزارهای جنگ شمشیر و نیزه بود، ولی در این زمان شیوه و روش جنگ ها و ابزارها متفاوت شده است.

وی با بیان اینکه ابزار های جنگی امروز از سلاح های سرد به سمت سلاح ها باقدرت و برد بلند تبدیل شده گفت:اما آنچه مهم است این بوده که امروز جنگ اعتقادی، فکری و اعتقادی هم افزوده شده که به مراتب هجمه سنگین تری دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی تصریح کرد: جبهه جنگ دشمن اذهان و افکار است، بنابراین باید یک دفاع متناسب و اقدام تاکتیکی فرهنگی مورد نیاز به کار برد تا نقشه های متعدد دشمن را خنثی کنیم.

وی با اشاره به اینکه بهترین نوع دفاع جنگ متناسب است، عنوان کرد: براین اساس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با اولویت جهاد فرهنگی و جهاد تبیین همه نقشه های دشمن را تجزیه و تحلیل می کند تا مانع از نفوذ هجمه فرهنگی دشمن شود.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: دستورالعمل کلی عقیدتی سیاسی ارتش و یگان های وابسته، ایجاد پدافند فرهنگی گسترده علیه شبیخون فرهنگی دشمن است تا دفاع و مصونیت لازم ایجاد شود .

وی افزود: طی یک برنامه ریزی مدون در کل ارتش برای همه خانواده های کارکنان ارتش ویژه برنامه هایی دینی، مذهبی، ملی، فرهنگی همراه با شور و نشاط اجتماعی در طول سال تدارک دیده شده که مصونیت در مقابل هجمه های دشمن و بصیرت از اهداف اصلی است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی اظهار کرد: مجموعه برنامه های عقیدتی شامل مباحث فرهنگی، ایمانی و اعتقادی یگان های مختلف پدافند هوایی است، که بخش اعظمی از برنامه ها، خانواده های کارکنان را هم شامل می شود.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای سطح معنویت کارکنان و خانواده برگزاری مستمر کلاس های قرآنی و اخلاقی، همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات روز چون تربیت فرزند، سبک زندگی و مباحث اخلاق در خانواده از جمله برنامه هایی است که در طول سال اجرا می شود.

حجت الاسلام موسوی متذکر شد: ما معتقدیم مسائل ایمانی را باید به صورت منطقی و عقلانی تبیین و تشریح کنیم تا نتیجه مطلوب کسب شود، لذا بخش دیگر ی از مجموعه اقدامات عقیدتی سیاسی در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی مربوط به تحلیل مسایل سیاسی روز و بصیرتی و تبیین سیاست های کلی انقلاب و نظام با حضور اساتید مبرز کشوری است.

وی برگزاری جشنواره های قرآنی و حدیثی، جشنواره سالانه تئاتر و اجرای طرح های ۱۶گانه مصباح را از دیگر بخش ها و برنامه های فرهنگی دانست که توسط عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی برای مصون سازی کارکنان از جنگ فرهنگی دشمن در خال اجرا است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری حوزه خاطرنشان کرد: قریب به ۲۰روحانی به صورت مستقر و کادر وظیفه و اعزامی در مناسبت های مختلف با مجموعه عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی همکاری می کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آفند IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 0
    آفند و پافند. بهترین دفاع حمله است.