شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
نجف آباد

حوزه/ نخستین نشست صمیمی قریب به صد نفر از اساتید و دانش آموختگان مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر نجف آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، اولین نشست دانش آموختگان مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر نجف آباد عصر امروز در سالن همایش این مدرسه برگزار شد.

در این نشست صمیمی که قریب به یکصد نفر از روحانیون دانش آموخته این مدرسه از اقصی نقاط کشور حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی امام جمعه شهرستان نجف آباد، ضمن اشاره به اهمیت رسالت طلبگی و حوزه‌های علمیه، شرایط و زمان را بسیار ویژه توصیف کرد و اظهار داشت: نظام اسلامی نیازمند یاری علما و روحانیون است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد تمدن اسلامی که خواسته رهبر معظم انقلاب است، گفت: نقش و سهم علما و روحانیون در تحقق این امر مهم، بسیار اثر گذار و مهم است.

امام جمعه نجف‌آباد تصریح کرد: مقدمه سازی برای ظهور امام زمان(عج) رسالت اصلی ما در دوران آخر الزمان است که باید تمام هم و غم خود را بر انجام این رسالت قرار دهیم.

در ادامه، حجت الاسلام حیدرعلی ایوبی مدیر مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر، ضمن خیر مقدم به مدعوین، رعایت اخلاق را لازمه رسالت طلبگی دانست و از موفقیت روز افزون دانش آموختگان این مدرسه علمیه در عرصه‌های مختلف کشور ابراز خرسندی کرد.

وی با اشاره به روایتی از امام باقر(ع) مبنی براینکه «عالمی که مردم از علم او بهره مند شوند، بهتر از هفتاد هزار عابد است»، یادآور شد: ارزش و ثواب معنوی هدایت مردم بسیار گران‌سنگ است و لازم است تا روحانیون بر تداوم راه هدایتگری توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اولین نشست دانش آموختگان مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر نجف آباد برگزار شد 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha