شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار علما و شخصیت های حوزوی خوزستان با آیت الله اعرافی

جمعی از علما و شخصیت های حوزوی استان خوزستان با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جمعی از علما و شخصیت های حوزوی استان خوزستان با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار و به بیان دغدغه ها و مسائل حوزوی استان پرداختند.

در این دیدار ابتدا آیت الله موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به خیر مقدم حاضران به ویژه آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور پرداخت.

در ادامه آیت الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امیدوارم حضور آیت الله اعرافی قدم خیری برای حوزه علمیه استان خوزستان باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به برکت وجود آیت الله اعرافی و هجرت پیامبراکرم(ص) از مکه به مدینه، امیدواریم تشریف فرمایی آیت الله اعرافی به خوزستان هجرت باشد که ما را به راه صحیح برساند.

آیت الله شفیعی این محفل شریف را قطعه ای از بهشت برشمرد و گفت: به برکت دعای خیر مقام معظم رهبری ان شاءالله خداوند متعال ما مشمول ادعیه صالحه خود قرار دهد.

در بخش های دیگر این مراسم، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین قم، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز به سخنرانی پرداختند.

در جمع بندی پایانی نیز آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور درخصوص رویکرد جدید نسبت به حوزه علمیه خوزستان و ضرورت توجه و اهتمام بیشتر به بیان نکاتی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha