یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
مهدوی 2

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه برنامه ها و فعالیت های مهدویت در جامعه نباید دولتی باشد، تصریح کرد: مردمی بودن و مردمی ماندن اجرای برنامه های مهدوی همیشه مدنظر قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مجید منعمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان امروز در جلسه شورای سیاست گذاری بنیاد مهدویت لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، گفت: برنامه های مهدوی مردمی اجرا شود.

وی با بیان اینکه اشاعه و گسترش فرهنگ مهدویت باید در تمام زندگی مردم ساری و جاری شود، افزود: ادارات و دستگاههای اجرایی و در راس آنها نهادهای دینی فرهنگی  بستر فعالیت های مهدوی را در جامعه فراهم نموده و در برنامه ریزی برای اجرای برنامه های مهدوی همت خود را بکار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه برنامه ها و فعالیت های مهدویت در جامعه نباید دولتی باشد، خاطر نشان کرد: مردمی بودن و مردمی ماندن اجرای برنامه های مهدوی همیشه مدنظر قرار بگیرد.

منعمی با تاکید بر اینکه ادارات و نهادهای دینی فرهنگی باید جدی تر برای اشاعه فرهنگ مهدوی در جامعه پای کار بیایند، گفت: با اشاعه فرهنگ مهدویت در جامعه می توان در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی قدم برداریم.

وی در پایان با اشاره به هجمه های دشمنان برای کمرنگ نمودن آموزه های دینی و مهدوی در جامعه ایران اسلامی، افزود: مبلغان، آموزش های لازم را برای پاسخگویی به شبهات در خصوص مسئله مهدویت فرا بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha