سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
کد خبر: 1046900
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
2

حوزه/ فرماندهی و عوامل انتظامی شرق استان تهران همراه با مسئولان و خانواده معظم شهدای ورامین با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، عوامل انتظامی شرق استان تهران و شهرستان ورامین با همراهی فرمانده انتظامی شرق استان تهران و مسئولان محلی، با حضور در گلزار شهدای ورامین، ضمن نثار گل به مزار شهدا، بر ادامه راه شهیدان در دفاع از امنیت ایران اسلامی تأکید کرده و آمادگی خود را برای مقابله با برهم زنندگان نظم و اغتشاشگران اعلام کردند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در این مراسم گفت: نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر، صبورانه بسیاری از لطمات و رنج ها را تحمل کرد تا امنیت و آسایش مردم با مشکل مواجه نشود.

مزار شهدا ورامین در هفته فراجا گلباران شد

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی اظهار کرد: برای جامعه ایران اسلامی روحیه ایثار و از خود گذشتگی ثابت شده و مظلومیت پلیس در جریان اغتشاشات اخیر بیش از گذشته نمایان گشت که با وجود اقتدار و با رأفت اسلامی تلاش کردند تا ضمن حفظ امنیت، آسیبی به فردی وارد نشود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران تأکید کرد: مردم ایران اسلامی قدردان تلاش و از خودگذشتگی نیروی انتظامی و پلیس بوده و همواره یار و یاور آنان خواهند بود ، دشمنان نظام بدانند که مردم ایران از فرزندان خود حمایت کرده و توطئه آنان نمی‌تواند در اقتدار پلیس خدشه‌ای وارد کند.

مزار شهدا ورامین در هفته فراجا گلباران شد

مزار شهدا ورامین در هفته فراجا گلباران شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha