شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
مدیرکل آموزش و پرورش فارس

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: امروز در یک جنگ نابرابر قرار داریم که موظفیم از هویت دینی، ملی و فرهنگی جامعه و خانواده‌ها دفاع کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد خلیل عسکری ظهر امروز در آیین افتتاح دوره آموزشی سوادرسانه که با حضور بیش از ۶۰۰ معلم استان فارسبه صورت برخط و در مدرسه مجازی آموزش و پرورش فارس برگزار شد، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، اظهار کرد: امروز در یک جنگ نابرابر قرار داریم که موظفیم از هویت دینی، ملی و فرهنگی جامعه و خانواده‌ها دفاع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: سازمان دانش‌آموزی فارس که سابقه راه‌اندازی اولین‌ها را در استان دارد و با راه‌اندازی مدرسه فضای مجازی گام موثری در راستای جهاد تبیین در جامعه برداشته است.

عسکری ادامه داد: اگر دیروز باکری‌ها و خرازی‌ها و شهید همت‌ها از خاک این نظام دفاع کردند و در شرایطی که همه قدرت‌ها در کنار هم جمع شده بودند و بیش از ۳۵ کشور در این جنگ نابرابر حضور داشتند و پیروز شدیم، امروز نیز در جنگ نابرابر رسانه‌ای ماموریت داریم تا از هویت دینی و ملی و فرهنگی جامعه و خانواده‌ها دفاع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه این یک نبرد و جنگ ادراکی است و آموزش سواد رسانه نقش موثری در پیروزی در این نبرد دارد، خطاب به معلمان حاضر در این دوره آموزشی گفت: رویکرد ما در آموزش و پرروش و در بحث سواد رسانه رویکردی تربیتی است و نیاز است تا شما معلمان گرامی خود را به دانش‌آموزان‌تان برسانید و شبهات موجود را برای آنان برطرف کنید و به فرمایش رهبر معظم انقلاب که جهاد تبیین را یک فریضه فوری نامیدند جامه عمل بپوشانید.

عسکری در ادامه از برگزاری بیش از ۲۰۰ کلاس تبیینی با همکاری بسیج دانش‌آموزی خبر داد و افزود: نسبت به بزرگداشت روز و هفته بسیج دانش‌آموزی و مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌ها توجه داشته باشید و به آنان نقش دهید.

سازمان دانش‌آموزی فارس در راستای رسالت تربیتی خود اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های آموزش سواد رسانه و فضای مجازی کرده است و امروز نیز بیش از ۶۰۰ نفر از فرهنگیان فارس با حضور در کارگاه سواد رسانه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اصول و فنون استفاده صحیح از رسانه‌ها و فضای مجازی آشنا شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha