سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
دشمن

حوزه/ نشست عقیدتی-سیاسی پیرامون مسائل روز در مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی نرجس خاتون(س) شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، یوسف روز بهانی، در جمع طلاب مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی نرجس خاتون (س) شاهین شهر، گفت: دشمن همانطور که خودش بخواهد، اخبار را حکایت می کند. اخباری که اخیرا پیرامون مرگ مهسا امینی توسط رسانه های بی شمار دشمن مطرح و شایع شد از اول تا آخر پر از دروغ بود .

وی افزود: رسانه های معاند با برانگیختن احساسات قومیت ها و مذاهب، اقوام را وسط میدان کشیدند و باعث شدند نوجوانان و جوانان فریب خورده به خیابان ها بریزند و اغتشاش کنند، در صورتی که قبل از مرگ مهسا امینی ۴ زن در کشورهای دیگر به طرز فجیعی کشته شدند، ولی این گونه در رسانه ها مطرح نشدند، چون همانطور که در شعار معاندان گفته شد، مرگ مهسا امینی بهانه می باشد و اصل حجاب، اسلام و انقلاب نشانه است.

کارشناس سیاسی گفت: باید نوجوانان و جوانان خود را آگاه کنیم مثلا الآن سریالی روی آنتن ماهواره پخش می شود که دقیقا اغتشاشات را از همان ابتدا بصورت هفته به هفته هدایت می کند و دانشجویان بصورت غیر مستقیم به اغتشاش و آشوب کشانده می شوند. یا مسائلی که توسط سلبریتی های نا آگاه انتشار یافت همه به شعله ور شدن آتش اغتشاشات کمک کرد.

روز بهانی در پایان تأکید کرد: پیامبر (ص) فرمودند، در آخر الزمان از فتنه ها ناراحت نشوید زیرا فتنه ها منافقین را رسوا می کنند و تشخیص حق و باطل برای جبهه ی حق از آفتاب روشن تر است. ما باید دین را به عنوان منفعت دنیا و آخرت مطرح کنیم تا جوانان جذب دین شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    ترور سه روحانی در حرم امام رضا، و حالا حمله تروریستی در حرم شاهچراغ؛ وزارت اطلاعات با این همه خدم و حشم و ابزار پیدا و نهان چگونه عمل می کند؟.....
  • ابراهیمی IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    0 0
    شهید آیت‌الله بهشتی فرمودند:«با دروغ می‌خواهید از اسلام دفاع کنید؟ اسلام با صداقت رشد می‌کنه نه دروغ!؛ از پلکان حرام که نمی‌شود به بام سعادت حلال رسید!»؛ پس چگونه می توان با جاسوسی و در سایه ظلمت و تاریکی، امنیت کشور اسلامی را فراهم کرد در صورتیکه قرآن کریم در سوره فلق، راه رسیدن به امنیت را روشنایی و شفافیت معرفی نموده!
    • اهم IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      0 0
      «مَنْ كَفَرَ بِاللَّهِ مِنْ بَعْدِ إِيمانِهِ إِلَّا مَنْ أُكْرِهَ وَ قَلْبُهُ مُطْمَئِنٌّ بِالْإِيمانِ ... .106، نحل. كسى‌كه بعد از ايمان به خدا كافر (و مرتد) شود، نه آنكه او را به زور وادار كرده‌اند (كه با زبان اظهار كفر كند) در حالى كه قلبش به ايمان خويش مطمئن است» عمار یاسر که اظهار زبانی کفر کرد، دروغ نگفت؟ هماره اهم و مهم هایی داریم، اهم بر مهم مقدم است. حاکمیت نیازمند پایش است، تا بتواند رفتارهای دشمن را شناسایی، و مورد برخورد قرار دهد.
    • ابراهیمی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      0 0
      قرآن کریم می فرماید:«كسى كه پس از ايمان به خدا كافر مى‌شود نه آنكه او را به زور واداشته‌اند تا اظهار كفر كند و حال آنكه دلش به ايمان خويش مطمئن است، آری آنان كه درِ دل را به روى كفر مى‌گشايند، مورد خشم خدايند و عذابى بزرگ برايشان مهياست»؛ لذا کسانیکه نه به خاطر زور کفار و مشرکان، بلکه به بهانه مهم و مهم تر بودن، مصلحت اندیشی کرده و خلاف امر الهی عمل می کنند، مورد خشم خداوند متعال هستند. (وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ)
    • . IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      0 0
      جناب ابراهیمی، کسی که اکراها کفر می گوید، اعتقادش که نیست، پس بر اساس تقیه و بر خلاف باورش دروغ می گوید، و این طبق همان مساله اهم و مهم است، یعنی آیا حفظ جان مهمتر هست یا دروغ نگفتن؟ طبعا اولی اهم است، لذا دروغ تجویز شده است.
    • ۱ IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      0 0
      فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما بَعَثْنا عَلَيْكُمْ عِباداً لَنا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجاسُوا خِلالَ الدِّيارِ وَ كانَ وَعْداً مَفْعُولًا «5» پس همين كه وعده‌ى نخستين فتنه فرا رسد، گروهى از بندگان توانمند و جنگجوى خويش را (براى سركوبى شما) بر انگيزيم. پس درون خانه‌ها را جستجو كنند (تا فتنه‌گران را يافته كيفر دهند) و آن، وعده‌اى قطعى است.
    • ۲ IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      0 0
      قرآن، براى آن گروهى كه فسادگران بنى‌اسرائيل را سركوب مى‌كنند، مصداقى بيان نكرده است. امّادر تفاسير، آن را به بخت‌النصّر، طالوت، پادشاه‌روم، هيتلر و ... تطبيق داده‌اند، ولى هيچ كدام از آنان، با كلمه‌ى مقدّس‌ «بَعَثْنا» كه براى قيامت و بعثت انبيا آمده، و «عِباداً لَنا» كه براى افرادى همچون پيامبران بكار رفته است، سازگار نيست. بنابراين شايد نظر آيه به آينده‌اى باشد كه هنوز نيامده است.
    • ۳ IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      0 0
      فراهم آوردن قدرت براى سركوبى فتنه‌گران و سلب امنيّت از آنان، حتّى از طريق گشت خانه به خانه، كارى نيكو است. «فَجاسُوا خِلالَ الدِّيارِ»
    • ابراهیمی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      گشت خانه به خانه که عمل پنهانی نیست، بلکه مصداق جستجو ی شدید و سفارش شده در قرآن کریم است؛ جاسوسی مردم عمل زشت و ناپسند است!