یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
اجتماع بزرگ عشایر شهرستان هویزه در تجدید بیعت با ولایت

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مردم و عشایر جان خود را برای اسلام تقدیم کردند و اینها از افتخارات استان خوزستان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان شامگاه سه شنبه در اجتماع بزرگ عشایر شهرستان هویزه در مسجد موسی بن جعفر(ع) این شهرستان، ابتدا میلاد امام حسن عسکری(ع) را تبریک و در ادامه نیز شهادت تعدادی از هم وطنان در حادثه تروریستی شیراز را تسلیت گفت.

وی بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس مردم هویزه در خط مقدم بودند. مردم و عشایر جان خود را برای اسلام تقدیم کردند و اینها از افتخارات استان خوزستان می باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: این برگ زرینی از عزیزان عشایر است که شما تقدیم اسلام کردید تا ایران اسلامی از آسیب ها محفوظ بماند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه مأموریت انسان پیدا کردن راه لقای به خداوند متعال است، افزود: تنها یک مسیر دارد و آن «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ کُونُوا مَعَ الصَّادِقِینَ»، با همراهی پیامبر و آل پیامبر(ص) می شود به این مقام راه پیدا کرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که عاقبت به خیری خیلی مهم است، عنوان کرد: براساس آیه قرآنی «تَوَفَّنِی مُسْلِماً وَ أَلْحِقْنِی بِالصَّالِحِینَ»، انسان سعی کند که همیشه مسلمان و مؤمن از دنیا برود.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه ها، تأکید کرد: مردم در همه صحنه ها و هرجا که احساس کردند انقلاب اسلامی مورد هجمه قرار گرفته، وارد عرصه شدند. این حضور دو پیام دارد، یک اینکه در صحنه های مختلف پشتیبان نظام خود هستیم و پیام دوم‌ اینکه مسئولان باید به مردم خدمت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به طمع استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای مستکبر نسبت به ایران اسلامی، عنوان کرد: نمونه های افتخار در ایران اسلامی کم نداریم و در جبهه های مختلف جوانان این مرز و بوم به پیروزی رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد تصریح کرد: تا زمانی که امت اسلامی در رگ های خود خون جاری دارند در برابر تمامی هجمه های دشمن ایستادگی خواهد کرد.

امام جمعه اهواز به مقوله جهاد تبیین پرداخت و گفت: باید دستاوردهای قبل و بعداز انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف تبیین شوند. احداث کارخانه ها و شرکت های مختلف، توسعه شهری و روستایی بخشی از این دستاوردها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پاسخ به دغدغه های مطرح شده از سوی مردم، عنوان کرد: چندین نوبت به رئیس جمهور عرض کردم که خوزستان که سرشار از منابع نفتی گازی و کشاورزی هست و اول باید مردم خود را تأمین ‌ کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha